Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Musí škola provádět autoevaluaci ve všech oblastech?
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Musí škola provádět autoevaluaci ve všech oblastech?  Odpovědět s citací
Musí škola provádět autoevaluaci ve všech oblastech, nebo si může vybrat jen některé z nich a zaměřit se jen na ně?
Podle současné legislativní změny nejsou bližší parametry (struktura, obsah, termíny) autoevaluace stanoveny. Je tedy na škole samé, jakým způsobem se vlastního hodnocení chopí.
Doporučujeme, aby si školy zvolily oblasti, kterým budou věnovat větší pozornost, např. z důvodu nutnosti zlepšení, a ty budou hodnotit v kratších časových úsecích. Školy si samy zvolí, které oblasti budou vyhodnocovat například každoročně a které vyhodnotí pouze jedenkrát za delší časové období, sledování všech oblastí by však mělo probíhat kontinuálně. Do výroční zprávy pak školy každoročně promítnou výsledky, které uskutečnily v daném školním roce.
Pokládáme za vhodné, aby škola prohlubovala sledování v jednotlivých oblastech postupně a měla v dlouhodobějším horizontu promyšlen systém (kdy a v jaké periodicitě se detailněji věnovat jednotlivým oblastem).
Příspěvek Napsal: pát 03. úno 2012 15:11:11


Přejít na: