Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Jaká je barva nebe?:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Reedukace specifických poruch učení v systému inkluz. vzděl.
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Reedukace specifických poruch učení v systému inkluz. vzděl.  Odpovědět s citací
Středa 1. 4. 2020, 20:00
Reedukace specifických poruch učení v systému inkluzivního vzdělávání

Víte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou intervencí? Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková nám vše vysvětlí a ještě nám ukáže obsah hodiny PSPP včetně zajímavých pomůcek na rozvoj pozornosti. Máme se na co těšit!

Cíle setkání:
  • Charakteristika podpůrných opatření pro žáky se specifickými poruchami učení.
  • Vysvětlení rozdílu mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou intervencí.
  • Seznámení s reedukačními metodami a zásadami.
  • Plán výuky PSPP (Plán reedukační péče) v souladu s Doporučením ke vzdělávání žáka.
  • Představení názorného obsahu hodiny PSPP včetně zajímavých pomůcek na rozvoj pozornosti.

Komu je setkání určeno:
Setkání je určeno školním speciálním pedagogům, učitelům s rozšířenou specializací (vyučujícím předmět speciálně pedagogické péče), školním psychologům, výchovným poradcům, rodičům, učitelům 1. a 2. stupně

Setkání je ZDARMA.

Program setkání:
  • Poskytování podpůrných opatření pro žáky se specifickými poruchami učení v kontextu aktuální legislativy.
  • Výuka předmětu speciálně pedagogické péče.
  • Reedukační metody a zásady.
  • Plán výuky PSPP v návaznosti na Doporučení ke vzdělávání (Plán reedukační péče).
  • Konkrétní obsah hodiny PSPP.
  • Představení pomůcek a her na podporu pozornosti.

Lektor:
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková – Certifikovaný lektor pro společné vzdělávání, Studovala na MU v Brně – Obor speciální pedagogika pro učitele a Obor Speciální andragogika. Praxe ve školství 27 let na pozicích učitelky MŠ, asistenta pedagoga, učitele na ZŠ, speciálního pedagoga v PPP, odborník na speciální pedagogiku na ČŠI, 11 let školní speciální pedagog, externí vyučující na Ostravské Univerzitě. Lektorská a poradenská činnost v oblastech: Specifické poruchy učení, Speciální pedagogika, Poruchy autistického spektra, Vzdělávání asistentů pedagoga, Školní poradenské pracoviště – kompetence a funkční nastavení spolupráce ve škole, Legislativa v inkluzivním vzdělávání, Vzdělávání nevidomých dětí a žáků. Autorka publikace „Strukturované učení pro žáky s autismem”.

Chcete se před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!
Příspěvek Napsal: stř 25. bře 2020 21:18:35


Přejít na: