Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Nutnost každopololetního ústního zkoušení - jak na to?
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Nutnost každopololetního ústního zkoušení - jak na to?  Odpovědět s citací
Dobrý den,

nejsem sice starší a zkušenější učitel :) nicméně se trochu divím té "NUTNOSTI". Odkud se tato nutnost bere? Přehlídl jsem něco?

A proč žák, kterého zkoušíte ústně, musí odejít s nejhůře dostatečnou?

Miloš Kafka
Příspěvek Napsal: sob 13. říj 2012 4:49:22
  Předmět příspěvku:  Nutnost každopololetního ústního zkoušení - jak na to?  Odpovědět s citací
Prosím o radu nějakého staršího-zkušenějšího učitele SŠ matematiky.
Jakým způsobem aplikujete tu "nutnost" každopololetního ústního zkoušení? Jde mi o to - přemýšlel jsem nad tím, jakým způsobem vlastně ústní zkoušení z MA pojmout. V případě, že zadám příklad a student jej má vypočítat, nemůže odejít s horší známkou než dostatečnou. Což se mi nejeví úplně "produktivní" .... Jelikož u tabule vždycky "něco" řekne, popř. mu kladu doplňující otázky k danému příkladu a on jej nějakým způsobem dopočítá....
Příspěvek Napsal: ned 26. úno 2012 20:36:38


Přejít na:  
cron