Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - 3. Nadaný žiak v bežnej triede.
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: 3. Nadaný žiak v bežnej triede.  Odpovědět s citací
Alena PÍšová píše:
Je vhodné dovoliť nadanému žiakovi vlastné postupy riešení? Ako zakomponovať neštandardné riešenia žiaka do výuky?

V převážně většině si představuji práci nadaného žáka na zcela jiných úkolech, než jaké vypracovávají ostatní žáci - ať už je to náročnější verze pracovního listu, nebo samostatná tvorba nějakého výukového materiálu (prezentace, referát, studium k tématu, projekt).
Nestandardní řešení, např. v matematice, vy každopádně mělo být tolerováno, a nemusí se jednat pouze o nadaného žáka. Neměli bychom chtít mít z dětí papoušky, kteří jen opakují to, co se po nich chce. Nebo se pletu?
Příspěvek Napsal: pon 08. úno 2016 14:41:56
  Předmět příspěvku:  Re: 3. Nadaný žiak v bežnej triede.  Odpovědět s citací
Rodičia si často myslia, že keď je ich dieťa vzdelávané ako nadaný žiak, že musí z daného predmetu mať iba samé jedničky. Ako "bojujete" s týmto ich názorom?
Příspěvek Napsal: úte 02. úno 2016 15:08:41
  Předmět příspěvku:  3. Nadaný žiak v bežnej triede.  Odpovědět s citací
Často badáme, že správanie sa nadaného žiaka v bežnej triede je odlišné, ako správanie ostatných žiakov.

- Je vhodné dovoliť nadanému žiakovi vlastné postupy riešení? Ako zakomponovať neštandardné riešenia žiaka do výuky?
- Ako hodnotíte nadaného žiaka vzhľadom na jeho individuálny vzdelávací plán?
- Ako si poradíte časovo, keď sa musíte v triede venovať nadanému žiakovi a ostatným/bežným žiakom?
- Ako spolupracuje nadaný žiak pri spoločných úlohách? Ako môžeme využiť jeho nadanie v prospech kolektívu triedy?
Příspěvek Napsal: sob 23. led 2016 2:41:43


Přejít na: