Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?  Odpovědět s citací
Zapojenie rodičov do eTwinningového projektu môže byť osožné v rôznych smeroch. Keď spolupracuje rodič so svojím dieťaťom, naučia sa navzájom vážiť si prácu toho druhého. Rodičia pozitívne informujú v "rodičovskej obci" a projekt, ale aj škola sa stávajú zaujímavejšími. V neposlednej rade musia byť rodičia zainteresovaní, keď sa deti z projektových škôl vzájomne navštívia - súhlas rodiča, finančná podpora.
Příspěvek Napsal: stř 13. dub 2016 20:53:48
  Předmět příspěvku:  Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?  Odpovědět s citací
Kateřina Navarová píše:
Rodičům jsme hned na první třídní schůzce vysvětlila, co znamená, že budeme spolupracovat se slovenskými školami v rámci mezinárodních projektů eTwinning.

To je skvělé.
Osvědčilo se mi také sdělovat rodičům výstupy z jednotlivých úkolů. Stačí i jen odkazy na webové stránky třídy, které vedou na projektové výstupy. A nebo pár fotek z realizace projektu. Děti obvykle pak podle nich rodičům vysvětlují co a jak dělaly.

Jaké další výhody vidíte v zapojení rodičů do projektu?
Příspěvek Napsal: čtv 10. bře 2016 10:16:40
  Předmět příspěvku:  Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?  Odpovědět s citací
Se zapojením do projektu je vedení seznámeno. Rodičům jsme hned na první třídní schůzce vysvětlila, co znamená, že budeme spolupracovat se slovenskými školami v rámci mezinárodních projektů eTwinning.
Rodiče jsou do projektu také u některých aktivit zapojeni a pomáhají s přípravou na dílčí aktivity (úkoly měsíce), například tím, že s dětmi opakují říkanky nebo části textu, které děti mají znát k dokončení úkolu, také s dětmi fotili, když jsme tvořili encyklopedii jarních rostlin.
Příspěvek Napsal: úte 08. bře 2016 8:23:43
  Předmět příspěvku:  Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?  Odpovědět s citací
Určitě je vhodné o probíhajícím projektu informovat i mimo třídu. Záleží i na druhu projektu - u etwinningového projektu bude stačit vedení školy jen informovat, že projekt probíhá, u projektu z řady Erasmus+ (dříve Comenius) musí vedení s projektem vyjádřit souhlas už v žádosti o projekt.
Příspěvek Napsal: pát 04. bře 2016 11:33:25
  Předmět příspěvku:  Re: Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?  Odpovědět s citací
Citace:
  1. Je třeba informovat vedení školy o zapojení se do projektu? Je nutná podpora ze strany vedení školy?

Rozhodně o zapojení třídy by mělo vedení vědět. Na 1. stupni je to o něco jednodušší, protože nemáme tak striktně oddělené předměty, když si vše učíme samy. Ale na 2. stupni bude jistě čas od času potřeba zahýbat s rozvrhem, přehodit si nějaké hodiny apod. Takže vedení by o tom mělo vědět a vše posvětit.

Napadá vás ještě nějaký další důvod, proč by vedení o zapojení třídy do projektu mělo vědět?
Příspěvek Napsal: stř 02. bře 2016 9:09:54
  Předmět příspěvku:  Je vhodné (a jak) zapojit další partnery do projektu?  Odpovědět s citací
  1. Je třeba informovat vedení školy o zapojení se do projektu? Je nutná podpora ze strany vedení školy?
  2. Zkoušeli jste zapojit do spolupráce i rodiče, ostatní žáky školy apod? Jaké jsou vaše zkušenosti?
Příspěvek Napsal: pát 26. úno 2016 10:38:59


Přejít na: