Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Kolik barev je na české vlajce:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Digitální zdroje ve srovnání s klasickými
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Digitální zdroje ve srovnání s klasickými  Odpovědět s citací
Jana Dlouhá píše:
...Ve Standardu by podle mne bylo důležité zdůraznit nové možnosti, které otevírají zdroje elektronické, což vyplývá z jejich povahy...

V tom s vámi rozhodně souhlasím. Snažili jsme se o to v bodě 7. v Požadavcích na odbornou správnost, pedagogiku a didaktiku. Pomohlo by nám, kdybyste nám napsala, nakolik se nám to povedlo, a případně navrhla úpravy. Děkujeme.
Příspěvek Napsal: sob 23. dub 2016 19:36:28
  Předmět příspěvku:  Digitální zdroje ve srovnání s klasickými  Odpovědět s citací
Dobrý den, domnívám se, že co se týče správnosti a většiny aspektů pedagogiky, měly by digitální zdroje naplňovat stávající požadavky na zdroje klasické. Ve Standardu by podle mne bylo důležité zdůraznit nové možnosti, které otevírají zdroje elektronické, což vyplývá z jejich povahy: využití hypertextu, odkazů na další ověřené zdroje, přes interaktivní možnosti nebo použití obrázků, video- či audio-materiálu. Bylo by škoda mít vzdělávací zdroje, které jsou sice digitální, ale pro práci s nimi je nejlepší si je vytisknout, a přitom se žák/student nenaučí poměrně nové metodě práce s informačními zdroji. Výsledkem jejich použití by podle měla být lepší orientace v digitálním informačním prostředí a umění využít jeho obrovského potenciálu k rozumným cílům (ne pouhé zábavě).
Příspěvek Napsal: sob 23. dub 2016 19:21:55


Přejít na:  
cron