Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Odborné vzdělávání

 Fórum   Témata   Příspěvky   Poslední příspěvek 
Žádné nové příspěvky Co vám přinese Metodický portál

Pro uživatele, pro autory, rady, tipy, otázky

4

7

ned 28. črc 2013 10:52:55

Mgr. Jan Zouhar Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Elektronické učebnice

Hledají se autoři elektronických účebnic pro odborné školství.

2

39

úte 06. led 2015 9:39:23

Dana Batelková Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Výuka podle ŠVP

Jaké jsou vaše zkušenosti s výukou podle ŠVP? Jaké nové možnosti jste využili? Navažte kontakty se školami se stejným zaměřením.

13

39

stř 28. čer 2017 8:33:56

Návštěvník Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Průřezová témata

Které tematické okruhy jsou pro konkrétní průřezové téma nejvhodnější? Jak jednotlivá průřezová témata uchopit? Na jaké problémy narážíte při jejich realizaci? Jak máte zařazena průřezová témata ve svém ŠVP? Jaké máte zkušenosti s jejich výukou? Na co je třeba dát si pozor?

3

3

čtv 20. led 2011 13:46:34

PhDr. Maria Bezchlebová Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Klíčové kompetence

Které tematické okruhy jsou pro naplnění dané klíčové kompetence nejvhodnější? Jak jednotlivé klíčové kompetence uchopit? Činí vám potíže naplňování některých částí klíčových kompetencí? Jak rozvíjíte klíčové kompetence ve svých hodinách? Na co je třeba dát si pozor? Které metody rozvoje klíčových kompetencí se vám osvědčily nejvíce?

4

28

čtv 30. dub 2015 11:32:22

Dana Batelková Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Hodnocení a autoevaluace

Jak hodnotíte žáky? Osvědčily se vám nějaké nové způsoby hodnocení? Podělte se o zkušenosti s hodnocením v odborných předmětech. Jak provádíte autoevaluaci? Jaké je místo autoevaluace školy v ŠVP?

4

8

sob 09. úno 2013 20:16:24

Návštěvník Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a s mimořádně nadanými žáky

Jak řešíte ve vašem ŠVP tuto problematiku? Jak pracujete s talentovanými žáky ve vašich hodinách? Jak pomáháte žákům se speciálními vzdělávacími potřebami? Jak motivujete žáky?

3

7

pon 24. led 2011 15:13:35

Dana Batelková Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Výuka gramotností

Které gramotnosti považujete za neopomenutelné? Jak zařazujete jednotlivé gramotnosti do výuky? Jak na to žáci reagují? Jaké pomůcky byste potřebovali k výuce, aby byla ještě účinnější? Co dalšího by podle vás podpořilo výuku gramotností?

4

23

stř 11. čer 2014 20:08:42

Mgr. Alena Nosková Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Výuka ve fiktivní firmě

Vše co souvisí s výukou ve fiktivní firmě. Prostor pro výměnu vašich zkušeností a nápadů.

21

359

pon 03. dub 2017 15:31:37

Návštěvník Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Jak na problémy s kázní

Jak řešíte otázku mobilních telefonů ve výuce? Máte na škole problémy s drogami a jak je řešíte? Jak řešíte nadměrný počet zameškaných hodin? Jak se vypořádáváte se šikanou? Máte nějaké osvědčené nástroje, jak šikaně předejít, případně jak ji odhalit?

6

54

sob 27. lis 2021 23:27:59

Lenicka123 Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Jak zaujmout a motivovat žáka

Jak motivujete žáky? Co se vám osvědčilo? Co je podle vás nejlepší metodou na udržení pozornosti celé třídy? Čeho je nutné se vyvarovat?

6

34

čtv 03. led 2013 10:15:39

Dana Batelková Zobrazit poslední příspěvek

Žádné nové příspěvky Ostatní témata

...aneb Co se jinam (zatím) nevešlo.

38

125

pon 01. bře 2021 13:37:13

Julie Zobrazit poslední příspěvek

Fórum je zamknuté Nápady pro fórum

Nápady a podněty z tohoto fóra byly přesunuty do "NÁPADNÍKU", najdete jej ve společných fórech. Prosíme, pište do něj své náměty k diskuzím i k celému portálu RVP.cz.

2

0

ned 04. říj 2009 18:03:05

Jiří Vetýška Zobrazit poslední příspěvek



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Přejít na: