Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kvalifikace a aprobace na ZŠ
PříspěvekNapsal: úte 07. pro 2010 18:00:54 
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zkušenějších lidí na problematiku kvalifikace a aprobace na ZŠ. Mám vystudováno 2x bc, sociálné pedagogiku a angličtinu pro školskou praxi a dále DPS. Pracuji jako učitelka AJ na ZŠ. Jak to bude s mým platem od 1.1.2010? Momentálně jsem ve 12. plat. třídě a 2 roky mi odečítejí z praxe. A dále - abych získala plnou klalifikaci a aprobaci (dodnes netuším co je co) bude mi stačit dodělat si jakoukoliv VŠ (filologii angličtiny), když už mám vlastně rozšiřující studium angličtiny pro školy? Nebo budu studovat zbytečně, protože mi to stejně neuznají? Docela mě štve, že ministerstvo pořád chce, aby si nekvalifikovaní dodělali VŠ, ale nejsou k tomu otevřeny obory, vše je jen denní studium a individuální plán se povoluje jen "herečkám a modelkám", jak mi bylo sděleno na našich dvou VŠ.
Moc děkuji za rady
Marcela


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Kvalifikace a aprobace na ZŠ
PříspěvekNapsal: pát 07. led 2011 13:29:39 
Dobrý den,
Jsem na mateřské a řeším podobný problém.Vroce 2001 jsem ukončila na Pf v Olomouci bakalářské studium učitelství anglického jazyka pro základní školy a mám praxi 16 let.Jak mi bylo vysvětleno-pedagog musí mít Mgr. Pokud by byl Ing. tak to se bere jako Mgr. Na celoživotním vzdělávání si klidně můžete rozšírit aprobaci na SŠ,ale musíte mít už Mgr.
Ano souhlasím,studium a dodělání si Mgr. není k mání.......

A jak na jednom diskusním foru uvedl jedn muž.....bakalář je nic.