Moc se mi líbí Petry příspěvek, kde píše:
Mgr. Petra Stanjurová píše:
Cíle si nepíšu, ty si promýšlím předem podle témat, které probíráme, pamatuju si je a žákům je vyslovím. Mám tři typy cílů věcný - vědomostní (výstupy), sociální a kompetence. Tyto cíle si při přípravě na hodinu vyhledám a pamatuji si je. Kdybych si je všechny psala a hlavně všechny kompetence, bylo by to časové velmi náročné. Navíc už jsem se tolikrát prodírala RVP, že kompetence znám a dovedu si představit, co kde patří, co kdy a jak rozvíjím.
Pokud ale dělám projekt nebo blok na více hodin, tak mám přípravy zpracovány mnohem podrobněji. Například jak popisuji ve wiki.
Myslím, že na tom se shodneme (ve stejném duchu píše i paní Dana, jestli jsem správně pochopila).
Málokterý učitel si může dovolit přijít do hodiny, postavit se před žáky a přitom ani netušit co a jak bude učit.
Slyšela jsem, že na některých školách, když chce učitel s žáky "spáchat" nějaký projekt, musí odevzdat řediteli písemnou přípravu, resp. scénář. Setkali jste se s tím někdo?