Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Formativní hodnocení u žáků s podpůrným opatřením 4 a 5
PříspěvekNapsal: úte 24. říj 2017 20:16:04 
Dobrý den,
jakou máte prosím zkušenost s formativním hodnocením u žáků se středně těžkou, těžkou a hlubokou MR ve speciální škole? Existuje literatura k této problematice?
Jak vnímáte formativní hodnocení u žáka TMP a žáka s minimálním porozuměním obsahu řeč?
Moc děkuji za postřehy z praxe.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: