Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nástavbové studium
PříspěvekNapsal: úte 10. úno 2015 19:45:03 
Stojím ted před těžkým rozhodnutím : v červnu mám závěrky a pak nastupuji do práce. Ale chci si dálkově dodělat maturitu. Mám ovšem nemalé problémy s matematikou. Mohli by jste mi poradit na jakou nástavbu mám jít ?? - na takovou kde je málo nebo kde se klade menší důraz na matiku. - A prosím nepište mi že se v ní mám více snažit : Snažím se od 8. třídy kdy jsem přestal chápat učivo - chodil jsem na doučování, učitelé se mi snažili pomáhat - bez výsledku. Chtěl bych postě jen maturit bez (málo) matiky, nic víc . děkuji


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Nástavbové studium
PříspěvekNapsal: úte 10. úno 2015 22:53:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 03. dub 2011 21:16:53
Příspěvky: 61
Když už blbá rada, tak aspoň první! -- na středních školách se studují různé obory, ne všude je matematika nejdůležitějším předmětem. Co třeba keramická v Bechyni, knihovnická, polygrafická, pedagogická, zdravotka, uměleckoprůmyslová (např. www.sups.cz), obchodní akademie, waldorfské lyceum (matematiky je tam dost, ale jde spíš o matematické myšlení než o počty -- vše názorně a prakticky). Některé střední školy se dají studovat i dálkově (např. http://www.gyperner.cz). Lepší rada mě nenapadá, snad se ještě někdo ozve.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: