Na tomto portálu, na který dal pan Wágner odkaz viz
http://www.ceskaskola.cz/2013/03/report ... ivota.htmldochází k neoprávněné cenzuře názorů. Nechávájí tam příspěvky, v nichž se lidem nadává do idiotů, ale dnes už třikrát smazali texty, které uvádím níže a které jsou kopírované reakce z webu ČT ke zmiňované reportáži.
V rozporu s podmínkami přidávání komentářů je někdo maže.
Kdo stojí za tím mazáním? Sám pan Wágner?
Už jsem jednou zmínil úvahu o tom, že samozvané kazatele pravdy už jsme tu v historii měli. Teď se k tomu přidávají samozvaní cenzoři. Bravo!!! To jsme to dotáhli daleko!!!
• Barvy života
Odborníci dlouhodobě veřejně kritizují jedinou diagnostickou metodu v ČR, i když se jich používají desítky. Proč to asi dělají? Nevedou je k tomu nějaké jiné důvody, než odborné?
Detaily k negativní kampani odborníků jsou zpracovány na webové adrese:
www.ocotadyjde.czo barvy života
Tak jsem to taky konečně vše projel a moc mně mrzí, že nejsem členem rodiny paní Zapletalové(nejlépe synem), to by šlo podnikání jako po másle!!!
o o co tady nejde(JDE?????)
Tak jsem se díval na webky
www.ocotadyjde.cz a je to pořádná a pěkně promyšlená" chobotnice"!!!Doporučuji pořádně pročíst a ihned vám dojde-o co tady jde.....
"Vědeckost" nebo zdravý rozum... a peníze?
Sledoval jsem pořad o metodě Barvy života a bohužel je zjevné, "o co tady jde!" Na stránkách fy DAPS v sekce Napsali o nás je několik názorů lidí, nezpochybnitelných svým profesním životem, kteří využili metody zcela jasně ku prospěchu věci a napsali to tam. Vůbec je nezajímalo nic jiného, než co "barevný skener" zákoutí duše jednotlivců i celých skupin v různých oblastech života umí – i u malých děti, co neumí číst... A byli spokojeni a překvapeni hloubkou, univerzálností metody, která rychle a citlivě hovoří o tom co je skryto a nechce se tomu ven - a my přeci chceme "diagnostiku!" abychom se poučili a rozhodovali se lépe...
Jestli pánům vědátorům nestačí podklad metody pana Luschera, založený rovněž na tomtéž - tedy na barevné asociativnosti, mohlo by stačit na ke zvážení, zda to funguje, klikání barviček malých dětí při evaluaci jejich školky a jejich kolektivní „výpověď“ o klimatu v jejich školce. Tyto děti o sporech, zda to je vědecké neuvažují - a zeptejte se těch ředitelek, zda to je, nebo není pravda co se o své školce dozvěděli...
Závěrem - snaha vnutit vlivem nevědeckosti metody např. ředitelům státních škol pocit viny, že zpronevěřili peníze, když naopak zjistili, že se tak moc skrytého dozvěděli mi jen potvrzuje názor, že „vědcům“nejde o samotný obsah a přesnost metody, její funkčnost, ale o nedostatek jejich selského rozumu – a obvyklý požadavek „standardizace“ tu z podstaty věci nehraje žádnou roli. Roli tu naopak hraje patrně závist, že na tuto geniální metodu to nepřišli sami – a ovšem „barvičky“ jim odčerpaly peníze z „trhu“ práce. Protože Ti, co metodu použili, měli dost selského rozumu, aby viděli, že co zasadili, bylo moc dobré a v rámci sebepomoci lépe řídit své kroky v tomto světě si nadále svobodně tuto metodu moc rádi zvolí znovu. Bohužel v reportáži pí Sotonové tyto aspekty široké funkčnosti nebyly vůbec zdůrazněny a stereotypním klikáním barev paní redaktorky jen pomohlo metodu znectít – tomu říkám manipulace.
Tento pořad není objektivní a firmu, metodu veřejně poškodil!
Manipulace???
Bravoooo,pane Jaro!!!Trefil jste hřebíček na hlavičku!!!Když může paní manipulovat s klikáním barev,tak věřím,že manipulovala s celým tímto pořadem..