Míru informovanosti o portálu máme zmapovanou pouze zčásti, takže přesně nevíme, kolik MŠ portál zná a využívá. Počet aktivních uživatelů, kteří se na portálu pohybují v předškolním vzdělávání, zhruba odpovídá jejich poměru vůči jiným sekcím (MŠ je u nás téměř 5 tisíc, což je zdaleka nejvíce ze všech vzdělávacích sekcí, nicméně působí na nich méně pedagogů než například na SŠ). Zastoupení příspěvků na Metodickém portálu určených pro MŠ odpovídá necelé pětině, a to je příjemná bilance.
Uvažovali jsme víceméně o plošném oslovování formou inzerce a kratších sdělení, o Infromatoriu víme a zamýšlíme v něm inzerovat nebo uveřejnit články na podzim tohoto roku. Podporu znalosti alespoň značky Metodický portál
http://www.rvp.cz a jeho internetové adresy povedeme formou rozdávání příležitostných propagačních předmětů. Jejich výroba se však z organizačních důvodů bohužel pozastavila.
Děkuji za vaše tipy. Pohybujete se v praxi a pravděpodobně sami víte, jaký způsob oslovení by MŠ vyhovoval nejvíce, proto si vašich postřehů ceníme.