Citace:
Podle skladby žáků má učitel možnost volit různé metody a formy výuky a rozvoje čtenářských schopností. Využíváme jak metodu analyticko-syntetickou, tak i metodu genetickou, globální, splývavé čtení, sfumato, sociální čtení… Vzhledem k žákům s narušenou komunikační schopností těžšího stupně, případně žákům nemluvícím využíváme metody alternativní a augmentativní komunikace (AAK) . Z důvodu využívání různých metodik ve výuce čtení a psaní, jsou výstupy a učivo členěny do období a k nim jsou rozpracovány příslušné metodiky s časovým vymezením + vhodné učební materiály (v příloze).
...takto jsme u nas zpracovali charakteristiku predmetu Cteni [citace z SVP] - vystupy jsme doplnili o formulaci napr.
- Tvoří a čte otevřené slabiky s m,l,t,v,s,j,
případně globálně jednoduchá slovaK zavaznosti vystupu: vzhledem k podminene formulaci - zak by mel - a k charakteristice zaka se strednim mentalnim postizenim, se predpoklada, ze nektery zak pozadovane vystupy dosahne a nektery ne. Pres to proste
voda netece , a tak bych se s tim vubec nezneklidnovala.
Byla vam moje rada k uzitku?