Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením
PříspěvekNapsal: pon 19. zář 2011 18:21:57 
Dobrý den,musí mít škola již od letošního září také jako součást švp pro žáky se středně těžkým mentálním postižením( díl I) zpacovanou část pro žáky s těžkým mentálním postižením ( díl II), když vzdělává v tomto programu pouze 2 žáky ( 7.ročník)? Či se mohou tito žáci vzdělávat podle Rehabilitačního vzdělávacího programu pomocné školy?Děkuji za odpověď.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením
PříspěvekNapsal: pon 19. zář 2011 22:44:00 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. kvě 2009 8:40:03
Příspěvky: 530
Ano, dokonce ho měla mít již od loňského září. Všichni žáci 1.2.a 7.8. ročníků Základních škol speciálních v letošním školním roce musí být vzděláváni podle ŠVP, vycházejících z RVP ZŠS. Jedná se tedy i o žáky vzdělávané dříve podle Rehabilitačního vzdělávacího programu. Pokud máte jenom dva žáky (a nepředpokládáte, že jich budete mít víc), je možné jim vytvořit IVP podle RVP ZŠS díl II, případně se domluvit s jinou školou, která tuto část zpracovanou má a podle ní IVP napsat.

_________________
LenkaRi
http://www.i-sen.cz


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: