Materiál, který zmiňujete, probíhá v současné době připomínkovým řízením a v srpnu! by ho mělo MŠMT schválit. Osobně doporučuji s tvorbou počkat, protože v současné zmatené situaci ve speciálním školství není jasné téměř nic.
z informací Mgr. Brychnáčové na semináři v Praze:
Pedagog bude při tvorbě ŠVP v zásadě postupovat podle RVP PV, avšak vzdělávací obsah bude přizpůsobovat konkrétním specifickým potřebám a možnostem konkrétních dětí, které má ve své péči, a dbát, aby byl realizovatelný v podmínkách konkrétní školy či třídy. Individuální vzdělávací plán ŠVP nahradit nemůže.
Lze říci, že úprava vzdělávacího obsahu RVP PV obecně spočívá:
- v modifikaci vzdělávacích oblastí (pro PS budou pravděpodobně stanoveny specifické vzdělávací oblasti)
- ve výrazné redukci vzdělávacího obsahu
- ve snížení náročnosti činností i očekávaných výstupů
- ve způsobu zpracování tematických celků (činnosti v rámci ŠVP budou rozpracovány do specifických oblastí).
Pokud chcete mít přece jenom něco připravené, doporučuji inspirovat se dokumenty, uveřejněnými na stránkách
VÚP k předškolnímu vzdělávání- formální stránka (cíle, výstupy...) a stávajícím programem pro přípravný stupeň - obsahová stránka (učivo)