Ahoj všichni!
Nedá mi to a ozvu se. Vím, že slova kritiky namířená na střední školy včetně gymnázií jsou v podstatě oprávněná. Ale když říkám "v podstatě" nechávám si rezervu i na jiný pohled. Pokud budeme statisticky vyhodnocovat míru alternativy ve vyučování na SŠ, bude to asi dost zlé.
Na druhou stranu můžeme sledovat proces... ano, mohlo by to jít rychleji, vím. Ale pokud s pokorou historika nahlédnu právě na ten proces,
mám možnost ten vývoj sledovat a k posunům dochází a co je nejlepší - ty změny si vyžadují žáci přicházející ze ZŠ. Učitelům na SŠ postupně totiž nezbývá nic jiného, než se přizpůsobovat novým požadavkům. A oni to dělají - každý jak nejlíp umí...
Samotná praxe - příprava na jiné způsoby zkoušek (nejen znalosti, ale i dovednosti) nutí učitele k tomu, aby svou práci vylepšovali.
Přiznejme si...většina z nás, co se tady o tomto problému bavíme, jsme tak trochu "posunutí"

, a tak možná zbývá jediné - trpělivost a důslednost.
Hezký den!
Andrea
