Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Mohu při studiu VŠ ped. nastoupit jako učitelka?
PříspěvekNapsal: sob 10. kvě 2014 20:30:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 10. kvě 2014 19:02:20
Příspěvky: 1
Dobry vecer,
muzete mi, prosim, poradit... :)
Planuji dalkove studium VS Pedag. - obor 1. stupen ZS. Je teoreticky mozne, abych treba hned od 1. rocniku nastoupila na skolu jako ucitelka? Nebo musim nejdriv vzdelani uplne ukoncit?
Dekuji, Blanka

Mohu při studiu VŠ ped. nastoupit jako učitelka?


Naposledy upravil Lenka Urbanová dne ned 25. kvě 2014 20:12:27, celkově upraveno 1
úprava předmětu příspěvku


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Mohu při studiu VŠ ped. nastoupit jako učitelka?
PříspěvekNapsal: sob 17. kvě 2014 14:33:55 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. úno 2011 17:29:04
Příspěvky: 818
To asi bude záležet na řediteli příslušné školy a na Vašich dovednostech.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Mohu při studiu VŠ ped. nastoupit jako učitelka?
PříspěvekNapsal: ned 25. kvě 2014 12:40:11 
pokud Vás ředitel přijme, stačí začít k 1.1.2015 studovat.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: