Diskuzní fórum https://diskuze.rvp.cz/ |
|
Využití iPadu pro alternativní komunikaci https://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=165&t=17783 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | Lenka Říhová [ pát 20. kvě 2011 9:17:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Využití iPadu pro alternativní komunikaci |
Děkuji , příští týden přidám první video s konkrétními dětmi...tak sledujte, pořád se něco děje |
Autor: | Lenka Říhová [ sob 21. kvě 2011 17:53:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Využití iPadu pro alternativní komunikaci |
první vlaštovka...videoklip s Martinem a iPad je tady Příloha: ScreenShot029.jpg
|
Autor: | Mgr. Irena Savková [ čtv 26. kvě 2011 15:07:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Využití iPadu pro alternativní komunikaci |
Dobrý den, iPed máme teprve 5 měsíců. Používají je ve výuce děti_ nekomunikující verbálně, TMR, lehčí forma DMO, autistické rysy, neslyšící. Výhodou je cenová dostupnost jak iPedu samotného, tak i jejich programů, jednoduchá manipulace. Ovládání programů děti této třídy zvládají samy. Sami si zvolí program, o který mají zájem a jsou schopny samostatně pracovat. Programy jsou rozmanité, barevné, ozvučené, tudíž dokáží dítě motivovat a udržet jeho pozornost. Nejvíce se používají programy na vkládání tvarů, spojování tvarů, přiřazování geometrických tvarů, poznávání zvuků zvířat, bludiště-procvičování koordinace oko-ruka. Také se dá používat na prohlížení fotografií a audio a videozáznamů. Určitě budeme pořizovat iPed do další třídy.Fotečky z výuky je možné zhlédnout na webových stránkách školy. Příjemný den Irena |
Autor: | Lenka Říhová [ čtv 26. kvě 2011 15:49:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Využití iPadu pro alternativní komunikaci |
To je skvělé, Ireno. Zajímalo by mě, jaké aplikace konkrétně používáte. Jedná se o výukové hry a programy nebo i speciální programy pro alternativní komunikaci. Díky |
Autor: | Mgr. Irena Savková [ čtv 26. kvě 2011 16:46:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Využití iPadu pro alternativní komunikaci |
Konkrétně programy na iPadu – všechny základní funkce jako u iPhonu Hry – celkový počet her na iPadu ( 18), názvy všech her: Ballons, Find me, Puzzles , Snake, Tangrams, Animal, Drawing, Circus, Differences, Tables, Red riding hood, Maze, ABC, Alphabet, PopupPets, SoundTchLite, Barbie- i can be, Barbie - Fashionistas V 1.třídě u dětí TMR, DMO kvadruparetická forma spastická, nekomunikující verbálně nejčastěji používáme tyto hry : SoundTchLite ( zvuky, obrázky a fotografie zvířat,dopravních prostředků, hudebních nástrojů a domácích spotřebičů ) puzzles. jedná se o výukové hry, speciální alternativní programy zatím na iPadu nepoužíváme. V současné době se připravují fotografie rodičů, dětí a pedagogů do iPadu, pro rozšíření činností a změnu činností v rámci ranního kruhu rozumové výchovy. |
Autor: | Lenka Říhová [ čtv 26. kvě 2011 16:49:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Využití iPadu pro alternativní komunikaci |
Děkuji za informace, možná by vás tedy mohly zajímat naše zkušenosti s aplikacemi pro alternativní komunikaci. Nejdřív doporučuji shlédnout videoklip v tomto vláknu, myslím, že k němu není potřeba komentář . |
Autor: | Lenka Říhová [ pon 30. kvě 2011 21:03:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Využití iPadu pro alternativní komunikaci |
Podívejte se, jak zvládl první seznámení s iPadem šestiletý autistický Jirka Příloha: ScreenShot034.jpg
|
Autor: | Mgr. Irena Savková [ úte 31. kvě 2011 20:17:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Využití iPadu pro alternativní komunikaci |
Šikovný! Děkuji za video z praxe. Příjemný večer Irena |
Autor: | Jana Kneřová [ stř 15. čer 2011 11:34:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Využití iPadu pro alternativní komunikaci |
A když shrneme iPad aktivity ve speciální škole Poděbrady, vyjde z toho pěkný rozhovor. |
Autor: | Eva Šrámková [ sob 18. čer 2011 22:31:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Využití iPadu pro alternativní komunikaci |
Dobrý večer, takto moje Verunka pracuje s iPadem http://ipad-pro-deti.blogspot.com/2011/ ... im_18.html |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |