Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. píše:
Pavlína Hublová píše:
Uvažovala jsem PROČ si vlastně učitelé zakládají třídní webové stránky? Co je vede k tomu, že opět ukrojí čas ze svého soukromého života a věnují ho práci?
Chápat třídní webové stránky jako cosi navíc, je velmi nesprávné. Stejně jako školní web prezentuje školu, třídní zase třídu. Měl by ale být nedílnou součástí výuky. Již jsem zde zmiňoval, že může fungovat jako portfolio publikovaných výukových výstupů. Nejjednodušší způsob, jak toho dosáhnout, je zřídit třídní blog, pro jednotlivá témata wiki, pro delší činnost síť Ning apod. V okamžiku, kdy budou žáci i mobilně online, je třeba počítat se zřízením zpětného kanálu, s jěhož pomocí budou učitelé připraveni kdykoli pomáhat řešit výukové problémy.
Vím, co si myslíte, ale jinudy cesta nevede! Přečtěte si třeba toto: Donedávna nemyslitelné je dnes běžné! -
http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2422, Den Země v prostředí 1:1 -
http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2463 nebo Technologiemi posílená individualizace výuky -
http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2479.