Petra Cívelová píše:
Na webnode mám třídní stránky několik let a v pohodě. Ovšem pokud tam chcete dávat fotky či nějaké soubory je lepší uložit jinde (rajče, apod.) a pak dát na stránky jen odkaz. Jinak to opravdu zabere moc místa.
V tom případě to je trochu nešťastné řešení (i když také řešení).
Asi nemá smysl dohadovat se, který poskytovatel je ten nejlepší - každému vyhovuje něco jiného.
Co třeba zkusit změnit téma a zjistit,
co na web ano a co ne? Co se Vám osvědčilo a co naopak nedoporučujete začínajícím administrátorům třídních stránek?nebo
Staráte se o web sami nebo máte k ruce šikovného žáka ze třídy? Mají možnost žáci osobně vkládat příspěvky na web?Cituji z několika předchozích odpovědí PROČ třídní web:
Hana Dědková píše:
1) vyzkoušet jiný způsob komunikace mezi mnou a žáky (rodiči), než ten ve škole
2) možnost žáků zapojit se do chodu stránek (příspěvky, náměty, komentáře..)
3) informovat žáky o tom, co se bude ve škole (třídě) dít.
4) možnost odkazů na stránky, kam se mohou obrátit, když budou potřebovat (výuka, drogová prevence apod.)
Jitka Rambousková píše:
1. jsem blázen
2. informace žákům o dění ve třídě (kdy se odjíždí, co jsem platila,...)
3. zadání úloh. sam.prací apod
4. fotky z našich akcí
5. výsledky některých samostatných prací ....
Pavlína Hublová píše:
Třídní stránky reprezentují třídu - jsou tu pro konkrétní žáky a konkrétní rodiče jako celek.
Tomáš Kováč píše:
Stránky své třídy
http://www.panucitel.cz jsem zřizoval hlavně kvůli tomu, že se mi nechtělo prvňáčkům psát 26 x do žákovské knížky různé informace pro rodiče. Rodiče byli pro. Pouze dvě děti nemají internet. Těm tisknu týdenní plány. Nakonec jsem stránky rozjel ve větším. Dávám tam pro děti prac. listy (nepovinné), ukázky ze školní práce apod. Rodiče si to chválí. Omluvenky píšou přes web.