Jak jsme dopadli?Nejvyšší počet bodů - 156. Nic moc.
Jak hodnotili žáci?Celkem s přehledem všichni plnili úkoly. Přirovnali to ke Klokánkovi. Byli překvapeni, že to není jen o počítačích. Stihli většinou dříve než uplynul časový limit (40 min).
Jak jsme plnili?V první "osmičce" bylo přes 20 žáků, takže nastaly problémy s rychlostí připojení. Druhá "osmička" zmákla v pohodě (bylo jich kolem 15).
Možná bych příště uvítala, kdyby se žáci mohli přihlásit třeba o týden dřív. Registrace - i když byla jednoduchá - trochu zdržovala. Zvlášť při zpomaleném připojení.
Pochvala?Rozhodně ano! Každá taková soutěž je dobrá pro žáky - konečně si někteří uvědomí, že "bez práce nejsou koláče" i pro učitele. Je to nezávislé.
Okamžitá informace o počtu získaných bodů řekla žákům (i učiteli), jak "jsme dopadli". Hned jsme měli porovnání. Velmi důležité (za týden by mnozí už ani nevěděli, že nějakou soutěž dělali).
Na závěr - možnost vytištění diplomku - bezva odměnka
Už se těším na 3. ročník a vřele doporučuji.
Heslo: Učitel to zmákne a děti se zapotí. Co víc si přát?