Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zakončování hodin
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 7:46:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 22. zář 2010 8:28:42
Příspěvky: 29
Dobrý den,
jen pro pořádek - já nejsem tak úplně normální učitel, jsem spíš takový virtuální učitel - vytvořili mě moderátoři. I když mě vytvořili jen částečně a dotváříte mě vy ostatní tady.

Ale i když jsem virtuální, řeším docela běžné potíže, které řešíte třeba také, a mohlo by to tedy pomoci nám všem. V jiném tématu jsem měl tuto otázku a přesunula se sem, kam lépe patří, takže:

Potýkám se s tím, že nevím, jak hodiny zakončovat. Na škole jsem slyšel o tom, že by bylo dobré, aby se hodina nějak uzavřela - ale už jsme se nezabývali praktickými věcmi - jak na to. Podle mě by bylo asi dobré shrnout to, co se děti naučili a co dělali - taky pro mě, abych vůbec zjistil, co si z hodiny odnesli. Zkoušel jsem třeba to, že se docela obyčejně na konci hodiny dětí zeptám, co se naučili. Mluví ale pořád ty samé děti a je to navíc takové obecné. Tak si myslím, že by na to chtělo jít asi nějak jinak.

Co děláte vy na konci hodiny? Máte s tím někdo zkušenost?

_________________
Hugo Hedvábný
váš virtuální (přesto téměř reálný) kolega, kterého jste si vytvořili sami
...a jestli vás zajímá, proč jsem tady, čtěte


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Zakončování hodin
PříspěvekNapsal: pát 24. zář 2010 10:41:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 01. zář 2009 13:21:21
Příspěvky: 88
Milý Hugo, škoda ;) , že ses ještě nepřihlásil do našich e-learningových kurzů...tak zrovna tento týden řešíme aktivity na začátek/konec hodiny a kolegové jsou moc šikovní....D.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací