Tak s těmi smajlíky a spol. to chápu tak, že to je jeden způsob, jak se za hodinou ohlédnout a pomoci dětem v sebehodnocení - nazval bych ho asi podle Petry,
neverbální ;) .
Když si to shrnu, byly to techniky:
Palce nahoru/dolů, Krok dopředu/zpět, Teploměr (ukázat rukou od podlahy, jak jsem na tom), Smajlíky.
Díky za výborné tipy, kde smajlíky vytisknout - to se asi dá použít ve chvíli, kdy se s tím pracuje déle, co myslíte? Jinak je asi možné smajlíky normálně nakreslit, ne? Ten tip od Pavlíny se mi taky moc líbí - nazval jsem si ho "signály k učiteli"
. Může to docela zrychlit práci, učitel se nemusí dětí ptát během práce, neruší je a jen se podívá na lavici.
Líbí se mi, jak jsou tyhle techniky rychlé a přitom dostanu informaci, jak se děti hodnotí. Jenom mě napadlo, že když se budou hodnotit špatně (dají třeba zamračeného smajlíka), že se vlastně nedozvím, proč - co jim nešlo, proč se hodnotí špatně... Máte taky na tohle nějaký tip? Dá se to nějak udělat? To už asi zabere víc času, ale říkám si, že někdy je potřeba zjistit detailněji, jak na tom děti jsou...