Milá Hanko,
nevycházím z údivu, co všechno se dá vymyslet. Řekněte mi - jsou hodiny matematiky díky těmto motivacím pro žáky zajímavější? Cítíte, že je to "tak trochu jiná práce"? Zvýší podobné téma aktivitu žáků?
Myslím, že až ZOH skončí, že máme vynikající materiál pro vypracování hesla do wiki
První den se ZOH v mé 1. třídě (stručný přehled)Povídání v kruhu: ukázky obrázků, komentáře dětí - co je na obrázku, co sportovec dělá, jak se sport jmenuje, jak se sportovec jmenuje, barvy a význam jednotlivých medailí, zlatá medaile Martiny.
Celotýdenní hádání: Koupila jsem časopis s tématem ZOH. Rozstříhala ho a některé stránky jsem dala na nástěnku. Úkoly jsem označila šipečkami s názvy dní v týdnu (probíráme zrovna v PRV). Každý den si musí najít správnou kartičku, přečíst si úkol (čtení s poroz.) a na papírek mi napsat řešení (papírky mám položené hned u nástěnky).
Opakování z pátku: symboly OH, barevnost, místo konání.
Matematika: Matematická hádanka. Ukázka dalšího symbolu na IT (pochodeň), ilustrace k hádance (vyluštěné slovo OLYMPIÁDA).
Za obrázky, úkoly a aktivitu budou získávat bodíky - vybarvuji na stránce ze čt. sešitu - a pak bude odměna. Nevím ještě jaká