Návštěvník píše:
Vážená paní Pilařová. že vaše pozice na zmiňované ZŠ neodpovídá pozici, ze které by jste měla spolurozhodovat o dalším začleňování zmiňovaného dítěte. Paní Mgr. Říhová a mnoho ostatních, se vám od počátku snaží naznačit, že integrace postižených žáků je více o lidskosti, než o problémech, které v diskuzi neustále řešíte. Váš přístup je zcela neprofesionální a dělá více ostudu ostatním pegagogům a kolegům, kteří se tomuto tématu věnuji profesionálně.
l
DOmnívám se, že Váš postoj je neobjektivní. Kolegyně Pilařová neodsuzuje integraci jako takovou, ale hovoří o praktických podmínkách, které je nutno vytvořit pro takovou integraci. A to je rozdíl. Běžel v rámci projektu film o integraci ve Velké Británii: dva asistenti a ještě rodiče, kteří dobrovolně pomáhali. O materiáních pomůckách nemluvě. To je pak ale něco jiného a pro takovou integraci, takto materiálně a personálně zajištěnou jsem já i kolegyně Pilařová. Zkuste si učit v normální třídě s 20 prvňáčky a z toho čtyřmi integrovanými. Ale ne v rámci projektu, ale běžně denně.