Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Studijní volno
PříspěvekNapsal: čtv 29. říj 2009 14:16:37 
Dobrý den, pracuji jako učitelka mateřské školy.V letošním školním roce jsem začala studovat speciální pedagogiku na vysoké škole.Ctěla bych vědět, na kolik dnů studijního volna mám nárok a jestli se na mé studium vztahuje Zákoník práce, paragraf 232. Děkuji Alena Klivandová


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Studijní volno
PříspěvekNapsal: pát 30. říj 2009 23:17:17 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 14. lis 2007 20:20:52
Příspěvky: 961
Doplnění: vyjádřil zaměstnavatel souhlas s Vaším studiem? to je důležité upřesnit.

_________________
Zdraví Jenda


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Studijní volno
PříspěvekNapsal: pát 30. říj 2009 23:51:20 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. kvě 2009 14:24:46
Příspěvky: 639
Dobrý den Aleno,
ze zákona mají pedagogičtí pracovníci nárok na studijní volno - celkem 12 dní za rok, ale záleží pouze na řediteli komu a jakým způsobem bude uznávat SV a kdy si ho budou učitelé čerpat (záleží jakým způsobem bude ředitel vycházet vstříc :) )
Např. u nás v MŠ mají studující učitelky nárok vybírat si studijní volno kdy potřebují, ale musí být zachován provoz MŠ a ostatní kolegyně jen ve výjimečných případech čerpají studijní volno nebo si ho vybírají na semináře, kurzy a různá školení.
§ 232 v zákoníku práce by se na Vás vztahoval pouze v případě, že máte se zaměstnavatelem podepsanou kvalifikační dohodu :|
Tak snad jsem Vám alespoň trochu poradila :P