Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Příklady projektů pro MŠ
PříspěvekNapsal: úte 02. čer 2015 19:46:49 
Návrhy projektů MŠ:
1.Ranní učení německého jazyka;
2.Integrace romských dětí;
3.Oslavy narozenin dětí;
4.Nejmladší v ochraně přírody

1. Ranní učení německého jazyka:
•děti (4-6leté) jsou seznamované s cizím jazykem prostřednictvím pohybu, umění a dalších metod;
•seznamováním s německým jazykem se u dětí rozvíjí citlivost pro řeč, děti se učí reagovat na otázky vhodnými odpověďmi, při učení jazyka se u dětí vyvíjí slovní zásoba a neverbální schopnosti

2. Integrace romských dětí v MŠ "Tezno":
•zdokonalování kvality komunikace a umožňování učení sociální integrace mezi dětmi a mezi dětmi a dospělými;
•nabízet různorodé aktivity, které umožňují kvalitnější učení slovinského jazyka a učení o romské kultuře;
•respektovat dětské individuality, odlišnosti a možnost volby, která umožňuje formovat pozitivní osobnost a silnou duševní strukturu;
•zvažovat odlišnosti ve skupině (pohlaví, sociální a kulturní pozadí, životní pohled a vytvoření podmínek pro každé dětské vyjádření).
Těmito způsoby integrace romských dětí se učitelky snaží usnadnit těmto dětem začleňování do společnosti

3. Oslava narozenin dětí:
•účel oslavy narozenin ve školce spočívá ve zdůraznění dětské osobnosti a individuality;
•každému dítěti se dostane pozornost a má pěkný a příjemný zážitek;
•při různorodých aktivitách přizpůsobených dětské oslavě vidíme celistvost slavnostní nálady;
•každé narozeniny ve skupině jsou plánované v pořadí a aktivity (zazpívat oslavujícímu dítěti písničku, vyrobit mu dáreček apod.) s nimi spojené jsou zařazovány do plánů.

4. Nejmladší v ochraně přírody:
•rozvoj aktivního postoje k ochraně životního prostředí, rozvoj znalostí o přírodě a poznání její podobnosti a rozmanitosti;
•získání vědomostí o přírodním prostředí a o vhodném postavení k přírodnímu prostředí;
•získání aktivního postoje ke cvičení a sportovním aktivitám;
•rozvoj hygienických návyků, konzumace zdravého jídla, kulturní stolování.

V MŠ Tezno se děti seznamují s životním prostředím a se vším, co souvisí se zdravým životním stylem velmi aktivně, převážně hrou, vlastními prožitky a zkušenostmi. Tak si nejlépe uvědomí a zafixují důležitost zdravého životního stylu a získají nenásilně kladný vztah k přírodě a životnímu prostředí.


Naposledy upravil Lenka Urbanová dne stř 03. čer 2015 9:15:26, celkově upraveno 1
sloučení příspěvků do jednoho a přesun do jiného fóra


Nahoru
  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: