Většinou podle přiložené metodiky....
Na SŠ si studenti na klasické "hry" už moc nepotrpí. I když to však neradí přiznávají - hrají si rádi.
Se studenty používám časopis Bridge (3.-4. roč) a Crown (1.-2.roč.)
K časopisu Crown je velmi přehledně zpracovaná metodika ke každému článku a zároveň existuje "studnice" podpůrných materiálů (videa, poslechy, texty, pracovní listy) na
http://maryglasgowplus.com/ , kam se jako učitelé-odběratelé můžeme přihlásit a všech cca 15 000 aktivit máme k dispozici naprosto zdarma - na 1 rok.
Časopis považuji jako podpůrný materiál.
Přečíst krátky článek na předem zadané téma (např. New York), dnes jsme četli článek HOT DOGs. Následoval pracovní list New York (z výše uvedené web stránky) a poslech na téma "Rodina cestuje do NYC"
Následoval další poslech o historických a jiných památkách. Na konci hodiny studenti ve dvojicích vypracovávali MIND Map a každý na tabuli k předem připravené "bublině" doplňoval slovíčka, která vymysleli do svých MM.
Následně je jim zadán domácí úkol - většinou z časopisu. Např. přečíst krátký článek o hudební skupině pocházející z NYC, najít si doma nějaké jejich skladby, poslechnout na YouTube a vypracovat recenzi (odborný text) do školního časopisu.
Tak třeba takhle
Kolegy prosím o shovívavost - nejsem Komenský, jen učitel s mizivou (2 letou) praxí ...