Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Žák, rodilý mluvčí, při hodinách AJ
PříspěvekNapsal: čtv 25. říj 2018 17:51:00 
Dobrý podvečer,

obracím se na Vás, zkušené kolegy, s otázkou týkající se přístupu k žačce, která je rodilou mluvčí AJ, na hodinách angličtiny druhého stupně ZŠ.
Situace se má tak, že slečna ovládá češtinu, anglicky samozřejmě plynně konverzuje, nicméně v psaném projevu lehce zaostává (k přestěhování z VB došlo přibližně mezi 2-3. třídou, tudíž nebyl anglicky psaný projev ještě plně rozvinut). Slečna je přibližně o 2 roky starší od svých vrstevníků a jako dívka je i co se mentální vyspělosti týče tzv. "úplně jinde" než zbytek spolužáků. Bohužel se nedá říci, že by se do kolektivu úspěšně zařadila, je chápána jako "outsider" (sama si připadá jako dospělá mezi skupinou pubertálních dětí). Z toho vyplývá, že děti vůbec neocení a nevyužijí tu skvělou možnost konverzace/přátelení se s rodilou mluvčí angličtiny.
Má otázka se ale týká toho, jak můžu já jako učitelka zpestřit hodinu angličtiny rodilé mluvčí, které hodiny připadají nudné a nezáživné, chyby a dotazy spolužáků jako hloupé a nadbytečné.
- vytvořit extra práci, odpovídající žákynině úrovni? (jakou?)
- pokusit se začlenit slečnu do samotného procesu výuky a jak? (vezměte v potaz, že vztahy slečna-třída jsou téměř na bodě mrazu)
- nějaké Vaše tipy? :-)

Děkuji za jakýkoli inspirativní příspěvek k tématu!


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku : 5
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: