Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Klasifikace ve výtvarné výchově
PříspěvekNapsal: čtv 11. úno 2010 17:54:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 22. říj 2007 23:26:01
Příspěvky: 169
V rámci diskuze k hodině výtvarné výchovy bylo otevřeno téma - klasifikace tohoto předmětu. Zajímalo by mě jak se vám podařilo ošetřít hodnocení výchovného předmětu ve školním řádu, resp.v "klasifikačním řádu" u vás ve škole?
Těšíme se na inspiraci...

_________________
Jitka Krausová, moderátor


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Klasifikace ve výtvarné výchově
PříspěvekNapsal: úte 16. úno 2010 19:34:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 23. říj 2007 11:36:43
Příspěvky: 280
V našem školním řádu (resp. v jeho části věnované klasifikaci) nic zvláštního ke klasifikaci výchov nemáme. Znamená to, že učitelé výchov musí postupovat stejně jako ostatní učitelé - musí aspoň dvakrát za pololetí klasifikovat. Co ovšem hodnotí je pochopitelně v jejich kompetenci - třeba právě snahu, invenci apod.

_________________
Petr Krupka


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: Klasifikace ve výtvarné výchově
PříspěvekNapsal: úte 09. bře 2010 11:12:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. bře 2010 10:53:56
Příspěvky: 6
Používám k hodnocení ve Vv bodový systém, dává mi větší rozpětí na ocenění práce žáka. (1-20 bodů). Žák musí dosáhnout za pololetí určitého počtu bodů (na klasifikaci st.1- 90 a více bodů atd.). Hodnocení může zlepšovat referáty, zkoušením... V každém okamžiku si žák spočítá, co ještě musí udělat pro hodnocení, kterého chce dosáhnout. Používám toto hodnocení již druhý rok a žáci jsou aktivnější, dávají si více záležet na práci. Úskalí bodového systému je nastavit správnou hranici pro dosažení st.1. Jakmile žáci dosáhnou příliš brzo na hranici st.1 - sníží se jejich úsilí. Učím na základní škole a bodový systém hodnocení používám v 8. a 9. ročníku. Žáky na zařátku roku seznámím s hodnocením, bodovou tabulku nalepím do ŽK pro inf. rodičům.

_________________
Ivana


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: