Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku: Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ONLINE DISKUZE: 31. 3. 2010 od 16.00 do 18.00
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 15:46:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 31. srp 2009 6:18:26
Příspěvky: 43
Tereza Bížová píše:
Vážený RNDr. Jaroslave Vávro, Ph.D., protože jsem člověkem, který se svým dítětem uvažuje o gymnáziu v Letohradě, ráda bych věděla co jste jako odborník říkal přednášce. Jak říkám geografie není můj obor, ale z nahrávky jsem plně pochopila probíranou látku, zaujalo mě i nadšení pana učitele.
Jsem velmi rád za otázku, ale těžko se zjedné hodiny dá usoudit o celkové výuce zeměpisu. Myslím, že pro Vás bude velmi učitečné sledovat dnešní reakci a pokud budete chtít se dozvědět více, můžeme se domluvit později.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: ONLINE DISKUZE: 31. 3. 2010 od 16.00 do 18.00
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 15:49:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 21. kvě 2009 13:21:22
Příspěvky: 108
Pavel Bendl píše:
Psal jsem to v autoevaluaci, že by bylo zajímavé natočit celý vyučovací blok - hydrogeografie.

Souhlasím, že by bylo vhodnější natočit více hodin s jedním učitelem a jeho žáky, umožnilo by to udělat si komplexnější obrázek o vyučování i přístupu učitele. Časové a finanční prostředky projektu jsou ale omezené. Tak snad někdy jindy, v jiném projektu :) .

_________________
Zdeňka Švecová


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: ONLINE DISKUZE: 31. 3. 2010 od 16.00 do 18.00
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 15:50:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 15. úno 2010 10:23:32
Příspěvky: 23
Tereza Bížová píše:
Otázka pro pana učitele Bendla: Mluvíte o autoevaluaci, je mi jasné, že jste během natáčení byl nervózní, ale co Vám nahrávka dala konkrétního ? Např. namátkově uvedu jen, měl bych mluvit hlasitěji....... Dala Vám možnost objevit Vaše skryté zdroje ?

Nahrávka mi především dala možnost jakéhosi videotréninku a první jev, který rozhodně musím odstranit, je to šílené "bučení", které mám v projevu. Krásně to ukazuje mé nedostazky...


Naposledy upravil Pavel Bendl dne stř 31. bře 2010 15:52:41, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: ONLINE DISKUZE: 31. 3. 2010 od 16.00 do 18.00
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 15:51:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 31. bře 2010 15:15:37
Příspěvky: 6
Jaroslav Vávra píše:
Tereza Bížová píše:
Vážený RNDr. Jaroslave Vávro, Ph.D., protože jsem člověkem, který se svým dítětem uvažuje o gymnáziu v Letohradě, ráda bych věděla co jste jako odborník říkal přednášce. Jak říkám geografie není můj obor, ale z nahrávky jsem plně pochopila probíranou látku, zaujalo mě i nadšení pana učitele.
Jsem velmi rád za otázku, ale těžko se zjedné hodiny dá usoudit o celkové výuce zeměpisu. Myslím, že pro Vás bude velmi učitečné sledovat dnešní reakci a pokud budete chtít se dozvědět více, můžeme se domluvit později.
Sleduju celkově školu v Letohradě již déle a moc se mi jejich práce líbí. Zajímal mě čiště názor na tuto hodinu, ale máte pravdu musel byste vidět více hodin.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: ONLINE DISKUZE: 31. 3. 2010 od 16.00 do 18.00
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 15:53:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 31. srp 2009 6:18:26
Příspěvky: 43
Otázka pro kolegu Bendla:
Téma hydrogeografie má vícehodinovou dotaci. Jak redukujete celý obsah do maturitních 15 minut?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: ONLINE DISKUZE: 31. 3. 2010 od 16.00 do 18.00
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 15:57:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 31. bře 2010 15:20:51
Příspěvky: 1
Po shlednuti teto hodin jsem nevychazel z udivu. To ovsem myslmi zcela v dobrem. Zemepis jsem mel naposledy nekdy pred 10 lety ve druhaku na stredni a musim rict, ze si nevybavuji, ze bychom se od vyucuujici dozvedeli tolik informaci. Rad bych zde nejprve zhodnotil hodinu a pote vyuzil moznosti polozit panu Bendlovi dotaz.

Hodina je velmi zajimava (az na prvnich cca 5-7 minut, kdy je videt velka nervozita vsech zucastnenych) a to zejmena ocividnemu zapalu ucitele. Na druhou stranu bylo velmi zajimave, jak s postupem casu se vsichni dokazali odpoutat od pritomnych kamer a vykon ucitele markantne rozstl.

Velmi ocenuji vyuziti multimedialni techniky, ktera slouzi nejen pro prezetaci, ale je i studentum k dispozici a mohou cerpat potrebne informace. Pristup s poskytovanim informaci a potrebnem samostudiu zaku, ktery pan Bendl nastavil, je velmi proziravy, jelikoz steudnti pote nebudou prilis prekvapeni pristupem na vysokych skolach, kde nikdo nikomu nic neda na "zlatem podnose" a budou se rychleji schopni adaptovat.

Toto bylo ve zkratce me hodnoceni. Urcite by se dalo napsat mnohem vice a diskutovat dlouhe hodiny.

Nyni dotazy.

1) Pane Bendle, uvazoval jste nekdy o tom, ze je Vas pro stredni skolu skoda? Premyslel jste nekdy o moznosti prednaset na akademickych pudach vysokych skol?

2) LSG je vicelete gymnazium. System samostudia vyuzivate jiz od prvnich rocniku (tedy zaku II. stupne zakladnich skol)?

3) Jak studenti tetno system (samostudium) prijimaji?

4) Jake inovace byste vyuzil pro zlepseni? (napr. moznost vylepseni tech. vybaveni, jine modely ucebnich postupu a pristupu ke studiu atd)

Dekuji za zodpoveze otazky a do budoucna preji mnoho uspechu a hodne sil do Vasi prace. Pral bych vsem skolam vice takovych kantoru jako jste prave vy. Jste zdarnycm prikladem, jak se ma ke studentum pristupovat a jak informace predavat. Jeste jednou dekuji.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: ONLINE DISKUZE: 31. 3. 2010 od 16.00 do 18.00
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 16:01:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 15. úno 2010 10:23:32
Příspěvky: 23
Jaroslav Vávra píše:
Otázka pro kolegu Bendla:
Téma hydrogeografie má vícehodinovou dotaci. Jak redukujete celý obsah do maturitních 15 minut?

Opět je to otázka na delší povídání, takže se pokusím velmi stručně... U maturity je 15 minut na hydrogeografii opravdu málo (doufám, že mi studenti odpustí), ale konkrétně, na obecnou hydrogegrafii mají studenti na potítku připravené body ke kterým by se měli stihnout vyjádřit a zároveň se tato otázka prolíná do České rep., kde v okruhu "fyzická geografie ČR" je jedním z bodů Hydrogeografie ČR.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: ONLINE DISKUZE: 31. 3. 2010 od 16.00 do 18.00
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 16:06:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 22. říj 2007 23:26:01
Příspěvky: 169
Dobrý den,
v autoevaluaci zmiňujete vytváření školního geografikého archivu. Můžete nám přiblížit co to znamená?

_________________
Jitka Krausová, moderátor


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: ONLINE DISKUZE: 31. 3. 2010 od 16.00 do 18.00
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 16:11:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 31. bře 2010 15:15:37
Příspěvky: 6
Zdravím všechny debatující a zároveň se loučím, děkuji tímto všem učitelům, kteří mají rádi svoji práci stejně jako pan učitel Bendl a snaží se předávat žákům informace jasnou a zajímavou formou.

DĚKUJI VŠEM neb vzdělání vytváří národ a národ vytváří budoucnost.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: ONLINE DISKUZE: 31. 3. 2010 od 16.00 do 18.00
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 16:11:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 31. srp 2009 6:18:26
Příspěvky: 43
Marek Koutský píše:
...
2) LSG je vicelete gymnazium. System samostudia vyuzivate jiz od prvnich rocniku (tedy zaku II. stupne zakladnich skol)?
3) Jak studenti tetno system (samostudium) prijimaji?
...
K samostudiu: Dobrá možnost je používání open source MOODLE. Umožňuje to komunikovat i se studenty, kteří jsou dočasně mimo školu (nemoc, nebo reprezentant apod.) V Liberci učíme studenty s tímto prostředkem. Vím, že se to již používá na středních školách, konkrétně v dějepisné hodině v Budějovicích?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku: Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron