Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Smysl ve výuce geografie
PříspěvekNapsal: úte 16. bře 2010 18:21:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 31. srp 2009 6:18:26
Příspěvky: 43
Kalhous (2002, s. 308): "Smysl není něco, co by žák našel v učivu, ale co do něj vnáší. (...) učení nikdy nemůže být pasivní, ale je vždy aktivní a žákem iniciovaný a řízený proces.". Je to jedna ze zásad didaktického konstruktivismu.
Shapiro (1992) kvantifikoval vztah výukové metody k zapamatování:
> přednášky (5 %)
> čtení (10 %)
> audiovizuální metody (20 %)
> demonstrace (30 %)
> diskuse ve skupinách (50 %)
> praktické cvičení (70 %)
> vyučování ostatních (90 %)

Jakou máte zkušenost s praktickým cvičením, ve kterém je téma VODA?
Podělte se prosím o zkušenost, co mohou studentky/studenti vyučovat ostatní.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: