Michal Rubáš píše:
Domníval jsem se, že hodina měla tematizovat činitele způsobující proměnlivost norem a vztah mezi etikou a sexualitou. "Poznatkový základ" je termín pí dr. Labischové, která jej použila zřejmě jako výtku, že předpokládám u studentů znalosti, které nemají. Odpověděl jsem, že nepředpokládám nic. Došlo tedy k nedorozumění. Souhlasím, že znalost pojmů z oblasti sexuality nebyla cílem hodiny. Jinak se i u nás genderová problematika probírá v sociologii. V tom se shodujeme.
Tady došlo skutečně k nedorozumění - chtěla jsem navázat na váš názor na "bezvědomostní" učení - mohu-li to tak nazvat (tedy jakýsi přístup, kdy forma převládá nad obsahem) a zeptat se v té souvislosti paní kolegyně Dobiášové (nikoliv Vás), jaké poznatky k tomuto tématu (sexualita, etika atd.) získali žáci v předchozích hodinách, s čím mohou v rámci aktivity "od otázky k otázce" pracovat.