První dojmy?
Moc se mi zaznamená výuka líbila - až jsem zalitovala, že už nejsem žákem
Druhé a další dojmy?
Výuka byla velmi
pěkně naplánovaná. Je zařazena individuální práce, skupinová práce, domácí práce, rozvoj vyjadřovacích dovedností jak v ústní, tak v písemné podobě. Líbí se mi, jak vyučující ve svém sebehodnocení upozorňuje na místa, kde improvizovala, protože i to k pedagogické práci patří
("Improvizovala jsem v případě úvodního hlasování a závěrečné tvorby osnovy příběhu.")Oceňuji
motivující přístup vyučující, žáci jsou povzbuzováni, ve třídě je příjemná, přátelská atmosféra, přesto nechybí korekce ze strany učitelky (např. u nespisovnosti, ale i u procesu tvorby příběhu).
Inspirující je
zaměření na hodnocení. To, že se žáci učí hodnotit své texty podle vlastních kritérií, že se učí tato kritéria vypracovat a používat. A že na základě tohoto kriteriálního hodnocení žáci navrhují, jak své vypravování vylepšit.
Paní Palkovská, tleskám