Největší oříšek bude určitě to, jak na CLIL v konkrétních předmětech. Jak to děláte?
Na jiném místě v diskusi se objevilo:
Mgr. Jakub Landa píše:
Vzhledem k tomu, že na naší škole s CLILem v letošním šk.roce teprve začínáme, a to bez jakýchkoli předešlých znalostí, nejspíše nevyužíváme ani jednu metodu. Prozatím si vystačíme s překladem slovní zásoby do cílového jazyka (v našem případě angličtiny).
Sbíráme zkušenosti a reakce od dětí. Zdá se, že děti reagují docela pozitivně, samostatně se ptají, kdy budeme dělat další nové slovíčko. Jsme však ještě na úplném počátku. Pokusili jsme se částečně CLIL implementovat do zeměpisu, fyziky i češtiny a naším cílem je alespoň část hodiny vést v angličtině.
Jakub Landa
Dagmar Csatová píše:
Dobrý den Jakube, velmi mne zajímá hlavně Váš CLIL v zeměpise...podělte se o informace - využíváte nějakou dobrou zahraniční učebnici jako podpůrný materiál? či hledáte vše sám na netu? V odkazech na portále jsou zveřejněny nějaké užitečné linky pro hodiny Z. díky,
Dáša
Zkoušíte CLIL také v zeměpise? Nebo v jiném předmětu? Napište svou zkušenost! Zaručené návody nejsou, pojďme dát hlavy dohromady!