Vážená paní kolegyně,
opakovaně jsem si prohlédl Vaši hezkou a živou hodinu literární výchovy. Potěšilo mne stejně jako kolegy, že věnujete vrcholné tvorbě více času. Žákům a žákyním už to samotné rozhodnutí pedagožky ukáže cestu a zaměří jejich pozornost na určité hodnoty, učitel jde příkladem

A pomůže jim to i při přípravě na maturitu.
Chci ale otevřít jiné téma, možná Vám to přijde jako z Marsu, ale když se Vám stane, že zjistíte, že žáci nejdou po tématu textů, ale ujedou k hodnocení autora, je u Vás na škole zvykem/ možné
toto konzultovat v týmu, například s učitelem občanského a společenskovědního základu? Ten by potom téma tolerance mohl zapracovat do svých hodin. A nebo
s učitelem historie, který by mohl ukázat na téma odlišnosti kultur ve svých hodinách (nebo geografa, a ten by mohl...)
Nezlobte se za naivní dotaz. A přeji Vám hodně zdaru!
Petr Koubek