Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: PRVNÍ DOJMY
PříspěvekNapsal: pát 26. lis 2010 14:48:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 20. kvě 2009 14:15:52
Příspěvky: 252
Viděli jste videozáznam vyučovací hodiny tělesné výchovy z gymnázia v České Lípě, nebo jeho části?

Jaké jsou vaše první dojmy z hodiny? Zaujalo nebo překvapilo vás něco?

Těšíme se na vaše příspěvky a názory.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: PRVNÍ DOJMY
PříspěvekNapsal: úte 07. pro 2010 21:49:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. pro 2010 9:56:28
Příspěvky: 3
Hodina tělesné výchovy se mi líbila. Zajímavá byla různorodost - kombinace basketbalu, florbalu a gymnastiky v jedné vyučovací jednotce. Problém ale je, že ne každá škola má tak pěknou, velkou a dobře vybavenou tělocvičnu. Dále bych se trochu obával zranění žáků ve skupině, na kterou by vyučující právě nedohlížel.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: PRVNÍ DOJMY
PříspěvekNapsal: úte 15. kvě 2012 10:11:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. kvě 2012 9:55:49
Příspěvky: 5
Myslím si, že pravděpodobnost zranění se moc nezvyšuje, přece jenom učitel je stále přítomný a pokud by se žáci chovali vyloženě neadekvátně, tak si toho všimne. Při adekvátním respektování pravidel je jinak pravděpodobnost zranění stále stejně velká. Problém je spíše ve špatné struktuře hodiny. Pro každou skupinu bude základní rozdělení (přípravná, hlavní, závěrečná část) jiná. Skupiny, které začnou na SH nebudou rozcvičení a naopak skupina která začne s učitelem není zahřáta. Proto bych doporučil úvodní část pro všechny žáky stejnou (jednoduché rozehřátí, rozcvičení) a na místo rozcvičky pak k trampolíně přidat ještě jeden gymnastický prvek. Třeba pestřejší spektrum skoků (motivace). Iedální by bylo zařadit nejen hru, ale také zdokonalování herních činností jednotlivce pomocí úkolových karet, ale chápu, že je to už moc složité na přípravu a organizaci. Na druhou stranu, když už se to natáčí:)

K výkonu pana učitel: Oceňuji poměrně srozumitelný popis hodiny v úvodní části. U skoků mi chybí trochu větší zpětná vazba (zejména práce horních končetin). "Kolíbku" bych asi nezařadil bez použití žíněnek. Na začátku bych se pokusil motivovat bodovým hodnocením, přece jenom když řekneme "nějak si to na konci zhodnotíte", tak si to nikdo na konci moc nezhodnotí:)


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku : 5
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: