Dominik Dvořák píše:
V mém citátu není nic o RVP.
V mém příspěvku to také netvrdím, jen stručně a nepřímo zmiňuji výroky ministra Dobeše.
Dominik Dvořák píše:
Je tam o postupném rozvolňování učiva od roku 1995, které už několik analýz dalo do spojitosti s výsledky testů, které byly prováděly pro roce 1995 (TIMSS 1999, TIMSS 2007).
Termín "rozvolňování" by stál za objasnění a také za vysvětlení, v čem je "rozvolňování" škodlivé.
Dominik Dvořák píše:
Takové analýzy už byly prezentovány přinejmenším na obdorných konferencích. Současně mohu ukázat, jak RVP ZV pokročuje v těchto tendencích v rozvolňování učiva.
Uvítal bych jejich publikaci jako podkladů pro tuto diskusi.
Dominik Dvořák píše:
Budu rád, když mi prozradíte, o jaké analýzy opíráte své doměnky Vy.
Nejsem akademik, jsem novinář, informatik a učitel. Stejně jako vás mě trápí trendy ve společnosti i ve školství. Mnou formulované hypotézy vyplývají ze zkušenosti a deseti let mé práce, zdrojů je poměrně hodně.