Mně osobně tento způsob výuky s i-učebnicí vyhovuje, je samozřejmě lepší, když i žáci mají tištěnou podobu k dispozici. Rozhodně však nelze říci a už vůbec ne procentuálně vyjádřit, že by práce s textem nebyla důležitá, zejména v jazycích to má smysl podstatný (včetně češtiny:-), ideálně spolu s volitelným audio přepisem textu. Taky jde nakliknout jakékoliv slovo v textu a "poslat" ho do slovníku nebo do Google (youtube, mapy, obrázky)... Mou snahou je nemít pouze frontální prezentaci, důležité je zapojit děti pomocí interaktivních cvičení, která v učebnici také jsou a pomocí cvičení, která si připraví sami doma v sw tabule, což děti velmi baví. Hotová cvičení v i-učebnicích sice asi nevstoupí do interaktivního nebe, ale navazujou na pracovní sešity a učebnici a i já některá odklonoval s vlastním obsahem. Nevím jak ostatní, ale já nejsem odborník na flash a grafiku, abych byl schopen vytvořit interaktivní cvičení s vyhodnocováním.. ale nepotřebuji to, vyhodnocuji přece já
Co mi chybí, jsou testy, to je kapitola sama pro sebe. Je prima, že v elektronické sadě je kromě učebnice také pracák i příručka učitele, takže nepotřebuju tištěnou podobu.