Lucie Slejšková píše:
Otázka je, zda rozumíte oba stejně pojmu interaktivní výuka. Pojďme to vzít vážně a bavme se o tom, nakolik může být výuka bez IWB stejně efektivní jako s ní.
1)Interaktivní výuka v ICT (SŠ):
přinesu studentovi počítač s počkozeným operačním systémem. Musí sám či ve dvojici najít poruchu, navrhnout řešení a provést opravu. Při tom jsem mu stále nablízku a na jeho konkrétních objevech zobecním potřebné principy. (na IntTab tohle udělat nejde, tam to bude jen promítaná teorie...)
2) Interaktivní výuka přírodopisu (ZŠ):
probíráme člověka, jeho kostru. Přivezu kostlivce a společně s třídou ho rozebereme (pokud to umožňuje) a každý žák najde na vlastním těle příslušnou kost. (na IntTab by to šlo, ale sáhnout si je vždy lepší než vidět...)
Závěrem: za dobrou a interaktivní považuji výuku praxí.