Lucie Slejšková píše:
Otázka je, zda rozumíte oba stejně pojmu interaktivní výuka. Pojďme to vzít vážně a bavme se o tom, nakolik může být výuka bez IWB stejně efektivní jako s ní.
Předesílám, že nechci jít do sporu za každou cenu. Vsadím se, že v konečném důsledku bychom našli hodně společných témat.
Přesto si dovolím odkaz
http://cs.wikipedia.org/wiki/Interaktivn%C3%AD_v%C3%BDuka. Netvrdím, že Wikipedia "ví vše nejlépe", ale s daným vysvětlením se vcelku ztotožňuji ... a z něj plyne, že "interaktivní výuka se automaticky nerovná využívání ICT".
A v tom dle mého soudu tkví aktuální spor ... interaktivitu "garantuje" učitel, nikoliv technologie. Problémem je, že dle mého soudu jsme momentálně přesvědčováni (zvláště v souvislosti s EU PES), že "interaktivita je automaticky garantována použitou technologií".
A abych byl konkrétní, raději bych interaktivitu řešil pomocí kooperativního učení s využitím "notebooků" přímo v kmenové třídě. Ale to jsem myslím už někde psal ...
P.S.: Pokud někdo raději interaktivitu řeší prostřednictvím IWB, je to jeho volba a já mu ji neberu
. Jen polemizuji
...