Diskuzní fórum
https://diskuze.rvp.cz/

Hodnocení ve výtvarné výchově
https://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=543&t=16255
Stránka 3 z 3

Autor:  Pavlína Hublová [ sob 16. říj 2010 9:15:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodnocení ve výtvarné výchově

Omlouvám se za dlouhé příspěvky. Slibuji, že budu příště stručnější (sama vím, jak těžko se dlouhé texty čtou).

Autor:  Barbora Štaifová [ pon 18. říj 2010 16:47:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodnocení ve výtvarné výchově

Pavlíno,
velice děkuji za cenné rady a zkušenosti hlavně se slovním hodnocením. Některé tvé tipy jsou super :) zatim nemohu nějak reagovat na to jestli je to pro mě přijatelná forma či nikoli :) ale to také přijde. Pokusím se vyzkoušet ruzné formy jak hodnotit a doufám, že si brzy najdu svou vlastní, která bude vyhovovat mému pojetí výuky.

B.

Autor:  ninecka@volny.cz [ pát 18. úno 2011 17:02:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodnocení ve výtvarné výchově

Přikláním se k řízené diskuzi v kroužku nad obrázky, já také nedávám známky. Děti si v podstatě ohodnotí práce samy mezi sebou, já jenom hlídám mantinely. Naučily se dodržovat pravidla diskuze a tak je to příjemné pro obě strany. Na tento závěr hodiny se děti vždy moc těší, jen si musím na konci rezervovat pět až deset minut. Nikdo nevnímá připomínky jako výtku, nýbrž jako názor, to jsem musela zpočátku usměrňovat. Hodnotíme takto od první třídy, teď jsme druháci. Nikomu známky nechybí, těch si v jiných předmětech užijí dost, ale na uznání přede všemi jsou hrdí. Všechno má svá specifika a hodnocení ve výtvarné výchově je jedním z nich.

Autor:  Lucie Slejšková [ sob 19. úno 2011 10:17:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodnocení ve výtvarné výchově

Dobrý den,
pro mě sympatický způsob, díky :-).

Zajímalo by mne, jak děti práce hodnotí. Zda jen slovy typu "líbí se mi" nebo jdou více do hloubky a jak s tím pracujete. Díky.
A jak jste docílila toho, že žáci nevnímají kritiku jako výtku ke své osobě - to je velký kus práce.

Autor:  Návštěvník [ stř 18. zář 2013 18:28:31 ]
Předmět příspěvku:  Hodnocení ve výtvarné výchově

Dobrý den, učím vv už cca 30.rokem.Především by měl žák splnit zadaná kritéria.Když chci postavu v pohybu,měla by být v pohybu,i když ne třeba dokonalá, pokud není, má za 2.Pokud dítě pracuje, nelítá po třídě, neruší...dávám většinou 1, i když to není dokonalé,kdo zlobí,píšu si ho na tabuli,pokud pokračuje, má čárku a pak za každý zápis stupeň za výkres dolů. Samozřejmě má možnost se "napravit" :roll: A to byste viděli, jak to zabírá:-)Kdo je tam napsaný, je pak zbytek hodiny hodný,aby nedostal 2.Pokud nic nedělá,odevzdá prázdný papír, nebo nějakou čmáranici, klidně mu dám do ŽK 3,4,5. Oni si příště dají pozor :P Zdravím:-)

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/