Mgr. Petra Stanjurová píše:
V minulém zaměstnání jsem navrhovala, že bych normálně klasifikovala a slovně bych hodnotila jen výchovy (příjdou mi otázkou talentu). To ale vůbec nešlo po stránce administrativní. Nevím, zda vůbec existuje takové vysvědčení. Asi ne. Ale byla bych pro.
Petra Stan
Milá Petro,
letos se mi podařilo přesně tento model prosadit - alespoň u mé třídy. Jak to probíhalo u ostatních učitelů?
Když jsme "zaváděli" ŠVP, podařilo se přesvědčit všechny učitelky 1. stupně, že se budou výchovy hodnotit slovně. Není to problém, opravdu existují vysvědčení typu A a B.
Bohužel, paní učitelky zjistily, že jim tento model nevyhovuje a v letošním roce se všichni vrátili k známkování.
Ale protože máme v ŠVP možnost výběru (museli jsme to zapracovat, protože jedna paní učitelka prostě odmítla známkovat - všechny předměty), využila jsem toho a přiklonila se k výše zmíněném modelu.
Příští rok však už očekávám problémy. Máme novou zástupkyni ředitele, a ta vyžaduje, aby obě třídy paralelního ročníku postupovaly stejně. A tak mě čeká boj za slovní hodnocení ve výchovách znovu. Zbraně mám připraveny a doufám, že nějaké prima argumenty načerpám i díky této diskuzi. Takže díky za otevření tohoto tématu