Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku: Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: První dojmy
PříspěvekNapsal: stř 06. črc 2011 21:32:12 
Poslední reakce, slibuji.
Váš poslední odstavec Jakube mě dostal ze židle:)
Mějte se všichni hezky a našemu školství přeji s takovími pedagogy, jako je magistra Baumannová, hodně štěstí...bude ho potřebovat:)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: První dojmy
PříspěvekNapsal: stř 06. črc 2011 22:13:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 16. lis 2009 19:51:22
Příspěvky: 10
Návštěvník píše:
Poslední reakce, slibuji.
Váš poslední odstavec Jakube mě dostal ze židle:)
Mějte se všichni hezky a našemu školství přeji s takovími pedagogy, jako je magistra Baumannová, hodně štěstí...bude ho potřebovat:)


Milý Návštěvníku, milá Návštěvnice,
jelikož si nemůžeme o věci popovídat osobně (a já bych o to stál), musím touto cestou. Teď už jsme opravdu daleko od shlédnuté virtuální hospitace, přesto - já bych našemu školství, a všem budoucím žákům a studentům, přál více takových pedagogů, jako je Mgr. Baumannová! To štěstí, o kterém mluvíte, budou potřebovat, pokud tomu tak nebude. Ale to je věc názorů, každý máme právo na ten svůj.

Karel Čapek řekl: "Kritizovat - to je usvědčit autora, že to nedělá tak, jak bych to dělal já, kdybych to dovedl."


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku: Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: