Tak jsem se vrátil ze školení ŠVP, a ač většina kolegů není z celého RVP a ŠVP nadšená, přece jen si uvědomují že musíme pořád dokazovat jak NEZBYTNÉ je opravdu základní umělecké školství (nikoli zbytné jak se domnívají někteří lidé na ministerstvu).
Kde jinde než u nás na ZUŠkách, jsou děti pozitivně "dotlačeni" něco dělat a pracovat na sobě...??!
Kde jinde získají v takovém měřítku (díky široké síti ZUŠek v ČR), morálně - volní vlastnosti tak nezbytné pro život člověka ...?
Stačilo by si uvědomit jak mizivé procento dětí co prošli ZUŠkama, se podílí nyní nebo později ma kriminalitě ve společnosti....
Jaký je váš názor, jak by jste to vysvětlovali vy rodičům nebo třeba ministrovi, že Domy dětí a mládeže nikdy nemohou svou nesystematickou a nesoustavnou náplní, nahradit ZUŠku....
Jaký přínos pro žáka a společnost je podle vás?