Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Tento modul byl archivován. Vkládání a editace obsahu není možná.

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: úte 06. zář 2011 12:26:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. říj 2007 20:29:07
Příspěvky: 3433
Vítáme Vás v diskuzi ke standardům oboru VÝCHOVA K OBČANSTVÍ!
Sem se ukládají komentáře a odpovědi vztahující se k standardům tohoto oboru. Pokud jste se ještě se standardy daného oboru neseznámili, můžete použít volbu ”přejít na standardy” (níže).

Komentáře a odpovědi přímo zde ve fóru si můžete pročíst a na některé z nich zareagovat.
Doporučujeme odpovídat na vybraný komentář pomocí tlačítka “Citace” (vpravo pod příspěvkem). Tak bude i ostatním jasné, na který předchozí komentář reagujete.

Zajímají nás především Vaše odpovědi na otázky:
  • Jsou indikátory srozumitelné?
  • Jsou dostatečně konkrétní, abyste si za nimi dokázali představit úlohu?
  • Vztahují se k očekávanému výstupu?
  • Jsou indikátory úplné - vystihují očekávaný výstup kompletně?

Chcete-li, můžete nyní přejít na standardy.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 22:04:25 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. úno 2011 17:29:04
Příspěvky: 818
Komentář k indikátoru: VO-9-1-02-3 - Žák vzájemně porovná znaky vlastenectví a nacionalismu.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 22:08:32 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. úno 2011 17:29:04
Příspěvky: 818
Komentář k indikátoru: VO-9-2-01-1 - Žák pojmenuje situace a oblasti sebepoznávání, ve kterých mu sebepoznání může pomoci.
Prosím, aby si to autoři ještě jednou přečetli.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 22:09:10 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. úno 2011 17:29:04
Příspěvky: 818
Komentář k indikátoru: VO-9-2-02-2 - Žák posoudí význam vlastností při práci na společném cíli.
dtto


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 22:10:17 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. úno 2011 17:29:04
Příspěvky: 818
Komentář k indikátoru: VO-9-2-04-1 - Žák uvede cesty, které pěstují zdravou sebedůvěru.
dtto


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 22:12:49 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. úno 2011 17:29:04
Příspěvky: 818
Komentář k indikátoru: VO-9-3-01-2 - Žák porovná výhody a nevýhody různých forem vlastnictví.
To by mě samotnou zajímalo, zvlášť v dnešní době. Co takový ČEZ?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 22:14:10 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. úno 2011 17:29:04
Příspěvky: 818
Komentář k indikátoru: VO-9-3-02-2 - Žák uvede důvody, proč je správné dodržovat zásady duševního vlastnictví.
A přitom všichni stahují o sto šest. Měli bychom se zamyslet, jak teorii převést do praxe.


Naposledy upravil Jana Petrů dne úte 25. říj 2011 22:25:34, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 22:16:59 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. úno 2011 17:29:04
Příspěvky: 818
Komentář k indikátoru: VO-9-3-03-1 - Žák rozliší nezbytné výdaje od ostatních výdajů.
Hlavně musí nejdřív pochopit, že jeho nezbytné výdaje jsou jiné než nezbytné výdaje např. ve východní Africe. Co třeba takhle udělat test v praxi? Týdenní puťák s třílitrovkou vody a bochníkem chleba...


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 22:18:05 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. úno 2011 17:29:04
Příspěvky: 818
Komentář k indikátoru: VO-9-3-05-2 - Žák uvede nejčastější druhy příspěvků a dávek, které může ze státního rozpočtu získat občan.
Ty jsou každou chvíli jiné.


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

 Předmět příspěvku: Re: VÝCHOVA K OBČANSTVÍ - komentáře
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 22:19:07 
Offline
Člen Rady starších
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. úno 2011 17:29:04
Příspěvky: 818
Komentář k indikátoru: VO-9-3-06-2 - Žák popíše jednoduchý příklad součinnosti výroby, obchodu a služeb.
Myslí se tím např.: výroba to vyrobí, obchod to prodá a služba to opraví?


Nahoru
 Profil  
 
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: