Diskuzní fórum
https://diskuze.rvp.cz/

Lesní školky – zkušenosti zakladatelky / 18. 5. 2016
https://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=679&t=24709
Stránka 1 z 1

Autor:  Lenka Urbanová [ stř 11. kvě 2016 11:51:46 ]
Předmět příspěvku:  Lesní školky – zkušenosti zakladatelky / 18. 5. 2016

Středa 18. 5. 2016, 20:00
Lesní školky – zkušenosti zakladatelky


Setkání se zaměří na prezentaci základních kroků založení a fungování lesní mateřské školky. Kromě formálních podmínek pro založení se také budeme věnovat praktickým radám pro efektivní start – vnímání komunity a prostředí, kde se zakládá LMŠ, konkrétně zaměřený marketing a propagaci, stanovení strategických cílů a jednotlivých kroků k jejich dosažení. Řekneme si také něco o projektovém plánování, souvislostí mezi pozitivním marketingem a finanční udržitelností projektu, budování vnitřního týmu LMŠ a budování vztahů s rodiči, komunitou, veřejností.

Komu je setkání určeno:
Setkání je určeno zájemcům o předškolní vzdělávání včetně rodičů, kteří chtějí být informování o možnostech alternativní výchovy a vzdělávání.
Setkání je zdarma.

Lektorka:
Mgr. Sandra Černá – projektový manažer a fundraiser pro neziskové organizace, aktuálně řídí lesní mateřskou školku Studánka v Berouně a organizuje akce zaměřené na rodiny. Absolvovala FFUK v Bratislavě, obor Slovenský jazyk a literatura a Pedagogika, se specializací na sociální pedagogiku, metodu kognitivního vzdělávání podle profesora Reuvena Feuersteina a další vzdělávání.

Zajímá vás něco konkrétního k tématu lesních školek? Chcete se paní Černé před webinářem (nebo po něm) na něco zeptat? Máte vlastní zkušenost, která může ostatním pomoci? Tato diskuze je určena právě pro tyto případy.
Pozor, v průběhu webináře budeme dotazy a reakce sbírat přímo ve webinářové online místnosti.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/