Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Role poradenského pracoviště při nastavení podp. opatření
PříspěvekNapsal: stř 11. bře 2020 13:03:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. říj 2007 20:29:07
Příspěvky: 3402
Středa 18. 3. 2020, 20:00
Role poradenského pracoviště při nastavení podpůrných opatření u nadaných žáků


Jak může pomáhat učiteli poradenské pracoviště při vzdělávání nadaných žáků? Nechte se inspirovat Mgr. et Mgr. Dagmar Viláškovou.

Cíle setkání:
  • Školní poradenské pracoviště a jeho roce při identifikaci nadaných žáků
  • Charakteristické projevy nadaných žáků
  • Vysvětlení pojmu „dvojí výjimečnost".
  • Možnosti poskytování podpůrných opatření pro nadané žáky se zaměřením na současné právní úpravy
  • Představení modelových situací vycházejících z praktických zkušeností lektora s akcelerací nadaných žáků

Komu je setkání určeno:
Setkání je určeno učitelům 1. stupně ZŠ, školním speciálním pedagogů, školním psychologům, výchovným poradcům, rodičům.

Setkání je ZDARMA.

Program setkání:
  • Charakteristiky nadaných, význam péče o nadané žáky, identifikace nadání.
  • Spolupráce školy se školským poradenským zařízením (ŠPZ).
  • Role školního poradenského pracoviště (ŠPP) a jeho spolupráce se ŠPZ.
  • Týmová spolupráce při podpoře žáka s nadáním, spolupráce rodiny a školy.
  • Možnosti podpory nadaného žáka.

Lektor:
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková - Certifikovaný lektor pro společné vzdělávání, Studovala na MU v Brně - Obor speciální pedagogika pro učitele a Obor Speciální andragogika. Praxe ve školství 27 let na pozicích učitelky MŠ, asistenta pedagoga, učitele na ZŠ, speciálního pedagoga v PPP, odborník na speciální pedagogiku na ČŠI, 11 let školní speciální pedagog, externí vyučující na Ostravské Univerzitě. Lektorská a poradenská činnost v oblastech: Specifické poruchy učení, Speciální pedagogika, Poruchy autistického spektra, Vzdělávání asistentů pedagoga, Školní poradenské pracoviště - kompetence a funkční nastavení spolupráce ve škole, Legislativa v inkluzivním vzdělávání, Vzdělávání nevidomých dětí a žáků. Autorka publikace "Strukturované učení pro žáky s autismem.

Chcete se před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!

_________________
Lenka Urbanová, hlavní moderátor
Inovujeme Metodický portál RVP.CZ - inovujeme.rvp.cz.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: