Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Reedukace specifických poruch učení v systému inkluz. vzděl.
PříspěvekNapsal: stř 25. bře 2020 21:18:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. říj 2007 20:29:07
Příspěvky: 3429
Středa 1. 4. 2020, 20:00
Reedukace specifických poruch učení v systému inkluzivního vzdělávání

Víte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou intervencí? Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková nám vše vysvětlí a ještě nám ukáže obsah hodiny PSPP včetně zajímavých pomůcek na rozvoj pozornosti. Máme se na co těšit!

Cíle setkání:
  • Charakteristika podpůrných opatření pro žáky se specifickými poruchami učení.
  • Vysvětlení rozdílu mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou intervencí.
  • Seznámení s reedukačními metodami a zásadami.
  • Plán výuky PSPP (Plán reedukační péče) v souladu s Doporučením ke vzdělávání žáka.
  • Představení názorného obsahu hodiny PSPP včetně zajímavých pomůcek na rozvoj pozornosti.

Komu je setkání určeno:
Setkání je určeno školním speciálním pedagogům, učitelům s rozšířenou specializací (vyučujícím předmět speciálně pedagogické péče), školním psychologům, výchovným poradcům, rodičům, učitelům 1. a 2. stupně

Setkání je ZDARMA.

Program setkání:
  • Poskytování podpůrných opatření pro žáky se specifickými poruchami učení v kontextu aktuální legislativy.
  • Výuka předmětu speciálně pedagogické péče.
  • Reedukační metody a zásady.
  • Plán výuky PSPP v návaznosti na Doporučení ke vzdělávání (Plán reedukační péče).
  • Konkrétní obsah hodiny PSPP.
  • Představení pomůcek a her na podporu pozornosti.

Lektor:
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková – Certifikovaný lektor pro společné vzdělávání, Studovala na MU v Brně – Obor speciální pedagogika pro učitele a Obor Speciální andragogika. Praxe ve školství 27 let na pozicích učitelky MŠ, asistenta pedagoga, učitele na ZŠ, speciálního pedagoga v PPP, odborník na speciální pedagogiku na ČŠI, 11 let školní speciální pedagog, externí vyučující na Ostravské Univerzitě. Lektorská a poradenská činnost v oblastech: Specifické poruchy učení, Speciální pedagogika, Poruchy autistického spektra, Vzdělávání asistentů pedagoga, Školní poradenské pracoviště – kompetence a funkční nastavení spolupráce ve škole, Legislativa v inkluzivním vzdělávání, Vzdělávání nevidomých dětí a žáků. Autorka publikace „Strukturované učení pro žáky s autismem”.

Chcete se před webinářem nebo po něm na něco zeptat? Můžete přímo tady.
V průběhu webináře budeme dotazy sbírat přímo ve webinářové online místnosti, ale dostane se i na otázky a témata z této diskuze.


V digifoliu najdete o webinářích více podrobností!

Vstup se otevře 15 minut před začátkem NA VSTUPNÍ STRÁNCE!

_________________
Lenka Urbanová, hlavní moderátor
Inovujeme Metodický portál RVP.CZ - inovujeme.rvp.cz.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Hodnocení článku :
Hodnotit příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: